Isnin, 10 Oktober 2011

BIAR SEGALANYA BERLALU..

Assalamualaikum..
Post kali ni berkaitan hati.. Alhamdulillah aku sudah selesai menduduki peperiksaan..
Aku nk ucap terima kasih dekat seseorg yg mnjd penguat semangat aku selain drpd ibu dgn abah aku..
Terima kasih utk dia.. Hope dia selalu berada dalam keadaan yg sejahtera.. Aku ase mungkin sudah smpai masa untuk aku undur diri.. Mimpi semalam yg cukup indah akan aku semat dlm ingtan.. Aku minta maaf andai kehadiran aku menyusahkan diri dia.. Anggap aku tak pernah meluahkan apa2 pdnya.. Aku akan cuba merawat jiwa ini sndri.. Walaupun aku berharap dia menjadi syg yg terakhir dlm idup dan hati aku tnpa ada penggantinya tp aku xmampu jdkannya kenyataan.. Maka aku harus anggap ianya mimpi yg dtg singgah utk seketika.. Mimpi yg cukup indah yg dtg dlm idup aku.. Aku harus biarkn ianya berlalu.. Bukan aku putus ase tp aku terasa bahawa dia bukan diciptakan utk aku.. Biar la beribu kali nmenye meniti dibibir ini dlm setiap doa tp kalau memg sudah tertulis dia bkn utk aku maka smpai bila2 memg dia bkn utk aku.. Tiba2 hati ini berasa sgt sakit.. Sakit xterkata.. Mgkin btl kata org kita ptut cri org yg sygkn kte bkn kte yg sygkn org.. Tak apa aku akan belajar semua itu.. Biar masa yg menentukan segalanya.. Aku akan bersabar dan tabah utk menghadapinya.. Terima kasih kerana pernah mnjd kekuatan utk aku walaupun seketika cuma.. Pd dia aku mohon maaf.. Aku xkan ganggu dia da.. Dia byk mengajar aku.. Semoga dia bhgia dgn idup dia.. Realitinya walaupun aku sgt sygkn dia, aku tetap kene lpskn dia.. Ya allah sakitnya.. Tp aku bersyukur dgn perasaan yg Kau pinjamkan ini.. Aku harap kau masih pinjamkannya walaupun aku xdpt memiliki orgnya.. Pengalaman ini mgkin akn mengajarkn aku utk menjadi matg.. Terasa seperti smlm aku baru mula merasa kebahagiaan.. Tiba2 segalanya kembali suram.. Semoga aku terus tabah..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan