Rabu, 21 September 2011

KENAPA BEGINI??

Aku xtau la knp aku ase apa yg aku luahkn tu sbnrnye xptut..
Mgkin kalo xluahkn bnda tu ktorg xmcm skrg ni..
Aku terasa aku dgn dia makin jauh.. (sememgnye jauh)
Slh ke aku luahkn apa yg aku ase?? Aku sndri xtau..
Kalo aku tau mcm ni jdnye lbh baik aku simpan sndri..
Biar dia di ats tu aje yg tau.. Mgkin itu lbh baikkn..
Dia mcm xselesa jer da bila berbicara dgn aku..
Ker perasaan aku jer?? Aku pun xtau..
Xpela.. Aku sntiasa doakn yg terbaik utk diri aku dan dia..
Mgkin sbb stress stdy fikiran pun jd celaru..
Pk yg bkn2.. Xptut aq pk mcm tu kn..
Aku akn bg masa yg sebyk mgkin utk dia..
Biarkn dia dgn dunia dia dlu..
Dan aku teruskn dgn paper final smpai hbs..
Mendiamkn dri..
Itu lbh baik pk ku..
Korg wish me gudluck ok..


Tiada ulasan:

Catat Ulasan